| dc.contributor.author | Морозова, М. В. | |
| dc.date.accessioned | 2021-05-26T06:11:57Z | |
| dc.date.available | 2021-05-26T06:11:57Z | |
| dc.date.issued | 2021 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8135 | |
| dc.description | Морозова М. В. Сутність поняття «інтерактивна компетентність» у контексті компетентнісного підходу / М. В. Морозова // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. 2021. - Вип. 12 (168). - С. 50-54. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті здійснено теоретико-методологічний аналіз поняття «інтерактивна компетентність». З’ясовано, що існує неоднозначне тлумачення поняття «інтерактивна компетентність», яке є ключовим компонентом компетентнісної освіти. Встановлено, що інтерактивна компетентність є індикатором, який надає можливість визначити підготовленість майбутніх учителів іноземних мов до сучасних вимог часу. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | інтерактивна компетентність | uk_UA |
| dc.subject | майбутні учителі | uk_UA |
| dc.subject | іноземна мова | uk_UA |
| dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
| dc.subject | освіта | uk_UA |
| dc.title | Сутність поняття «інтерактивна компетентність» у контексті компетентнісного підходу | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |