dc.contributor.author |
Морозова, М. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-26T06:11:57Z |
|
dc.date.available |
2021-05-26T06:11:57Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8135 |
|
dc.description |
Морозова М. В. Сутність поняття «інтерактивна компетентність» у контексті компетентнісного підходу / М. В. Морозова // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. 2021. - Вип. 12 (168). - С. 50-54. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті здійснено теоретико-методологічний аналіз поняття «інтерактивна компетентність». З’ясовано, що існує неоднозначне тлумачення поняття «інтерактивна компетентність», яке є ключовим компонентом компетентнісної освіти. Встановлено, що інтерактивна компетентність є індикатором, який надає можливість визначити підготовленість майбутніх учителів іноземних мов до сучасних вимог часу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
інтерактивна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні учителі |
uk_UA |
dc.subject |
іноземна мова |
uk_UA |
dc.subject |
компетентнісний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.title |
Сутність поняття «інтерактивна компетентність» у контексті компетентнісного підходу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |