dc.contributor.author | Гуцол, А.В. | |
dc.date.accessioned | 2021-05-25T05:35:52Z | |
dc.date.available | 2021-05-25T05:35:52Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | УДК 37.014.53 (477) | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8116 | |
dc.description | Гуцол А. В. Проблеми та перспективи розвитку гендерної освіти в Україні / А.В.Гуцол // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300),квітень. - Ч. 2. – 172-176. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність гендерної освіти як соціокультурного феномену, що містить в собі як здобуття гендерних знань, умінь, навичок, так і систему закладів, установ, відділів, які сприяють цьому. Визначено основні проблемні моменти, які гальмують швидкий розвиток гендерної освіти, серед яких — протиріччя між вимогами суспільства щодо запровадження гендерної освіти і недостатньою розробленістю теоретичних і практичних засад, необхідність вдосконалення гендерної освіти у системі освіти Українита обмеженість інформації про можливі шляхи її розвитку, наявності ефективного досвіду організації гендерної освіти за кордоном та недостатнім його аналізом та осмисленням. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | гендер | uk_UA |
dc.subject | гендерна освіта | uk_UA |
dc.subject | система освіти | uk_UA |
dc.subject | суспільство | uk_UA |
dc.subject | стать | uk_UA |
dc.subject | соціостатевий аспект | uk_UA |
dc.subject | еголітарна свідомість | uk_UA |
dc.subject | соціальна роль | uk_UA |
dc.subject | самоідентифікація | uk_UA |
dc.title | Проблеми та перспективи розвитку гендерної освіти в Україні | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |