Abstract:
У статті досліджено психологічні особливості дітей, які перебувають у травмуючих, основні проблеми, які можуть спостерігатися у дітей в цих ситуаціях. із таких сімей, розглянуто історію надання психолого-педагогічної допомоги в подібних ситуаціях. Під час написання наукової роботи зазначено, що до категорії дітей, які перебувають у кризових ситуаціях відносяться наступні: діти позбавлені батьківського піклування, діти, які мають аморальні звички, діти, які мають певні фобії (страх засипання, небажання перебувати без батьків, тривоги, пов’язані з нерозумінням смерті, негативізмом, деліквентна поведінка). Визначено організаційні та змістовні аспекти надання соціально-психологічної допомоги дітям, які перебувають у травмуючих ситуаціях.
Description:
Товстуха О. М. Форми психолого-педагогічної допомоги дітям, які перебувають у травмуючих ситуаціях / О.М.Товстуха // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки / Відп. за вип. О. Л. Караман, Я. І. Юрків - 2020. - №7 (338). – С.204-210.