dc.contributor.author |
Сьомкіна, І.С. |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-24T12:45:49Z |
|
dc.date.available |
2021-05-24T12:45:49Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.other |
УДК 37.013.42:159.922.76 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8110 |
|
dc.description |
Сьомкіна І. С. Можливості творчої колективної діяльності в профілактиці девіантної поведінки підлітків / І.С.Сьомкіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки / Відп. за вип. О. Л. Караман, Я. І. Юрків - 2020. - №7 (338). – С.195-203. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті досліджено можливості творчої колективної діяльності в профілактиці девіантної поведінки підлітків. Під час написання наукової роботи зазначено, що авторитетом для дітей підліткового віку є найближче коло спілкування, колектив (однокласники, друзі, товариші), зважаючи на це, охарактеризовано позитивну роль колективної творчої діяльності для профілактики девіантної поведінки серед підлітків.
Надано визначення термінам: «профілактика», «девіантна поведінка», «колективна творча діяльність». Представлено три рівні прояву девіацій: девіантні вчинки, девіантна поведінка, девіантний спосіб життя. Визначено наслідки девіантної поведінки: соціальні, психологічні, поведінкові. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
профілактика |
uk_UA |
dc.subject |
девіація |
uk_UA |
dc.subject |
девіантна поведінка |
uk_UA |
dc.subject |
підліток |
uk_UA |
dc.subject |
колектив |
uk_UA |
dc.subject |
колективна творча діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Можливості творчої колективної діяльності в профілактиці девіантної поведінки підлітків |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |