dc.contributor.author |
Хороших, В.В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-21T07:19:08Z |
|
dc.date.available |
2021-05-21T07:19:08Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.other |
УДК 658.8 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8085 |
|
dc.description |
Маркетингові аспекти управління соціально-економічними системами: сучасний вимір та перспективи: матеріали Всеукраїнської наукової інтернет-конференції / Хороших В.В. (укладач) / Донецький державний університет управління. Маріуполь, 2020. 136с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У збірнику вміщено матеріали повідомлень учасників Всеукраїнської
наукової інтернет-конференції, проведеної 18 травня 2020 року за ініціативою
кафедри маркетингу Донецького державного університету управління.
Матеріали друкуються у редакції авторів.
Повну відповідальність за достовірність, оригінальність, відповідність
діючому законодавству та коректність висновків поданих матеріалів несуть
автори, а також їх наукові керівники (у випадку студентів, аспірантів,
здобувачів). |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток сучасного маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
управління розвитком підприємства |
uk_UA |
dc.subject |
міжнародні аспекти |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові технології |
uk_UA |
dc.subject |
цифровий маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Маркетингові аспекти управління соціально-економічними системами: сучасний вимір та перспективи: матеріали Всеукраїнської наукової інтернет-конференції |
uk_UA |
dc.type |
Book |
uk_UA |