| dc.contributor.author | Степаненко, В.І. | |
| dc.date.accessioned | 2021-05-19T08:08:51Z | |
| dc.date.available | 2021-05-19T08:08:51Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.other | УДК 376-056.46 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8035 | |
| dc.description | Степаненко В. І. Співвідношення соціально-педагогічного простору і середовища в контексті профілактики поведінкових девіацій обдарованих учнів / В.І.Степаненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2019. - №6 (329),жовтень.- Ч.1. – С.180-188. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті на основі застосування системного підходу здійснено спробу співвіднести поняття соціально-педагогічного простору та соціально-педагогічного середовища закладу загальної середньої освіти в контексті профілактики поведінкових девіацій обдарованих учнів. Соціально-педагогічний простір закладу загальної середньої освіти у цьому аспекті розглянуто як своєрідний інтегральний ресурс, який відкриває нові можливості для розвитку і реалізації потенціалу обдарованої особистості, конструктивного вирішення її особистісних і соціальних проблем, пов’язаних з адаптацією і соціалізацією, різними негативними проявами у поведінці. Соціально-педагогічне середовище закладу загальної середньої освіти визначено як складову простору, в якому формується обдарована особистість за допомогою цілеспрямованої системної соціально-педагогічної діяльності, де профілактика поведінкових девацій обдарованих учнів виступає як один із напрямів діяльності соціального педагога і як складова загального освітнього процесу у закладі загальної середньої освіти. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | обдарований учень | uk_UA |
| dc.subject | девіантна поведінка | uk_UA |
| dc.subject | заклад загальної середньої освіти | uk_UA |
| dc.subject | соціально-педагогічний простір | uk_UA |
| dc.subject | соціально- педагогічне середовище | uk_UA |
| dc.subject | профілактика | uk_UA |
| dc.title | Співвідношення соціально-педагогічного простору і середовища в контексті профілактики поведінкових девіацій обдарованих учнів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |