dc.contributor.author |
Степаненко, В.І. |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-19T08:08:51Z |
|
dc.date.available |
2021-05-19T08:08:51Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.other |
УДК 376-056.46 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8035 |
|
dc.description |
Степаненко В. І. Співвідношення соціально-педагогічного простору і середовища в контексті профілактики поведінкових девіацій обдарованих учнів / В.І.Степаненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2019. - №6 (329),жовтень.- Ч.1. – С.180-188. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті на основі застосування системного підходу здійснено спробу співвіднести поняття соціально-педагогічного простору та соціально-педагогічного середовища закладу загальної середньої освіти в контексті профілактики поведінкових девіацій обдарованих учнів. Соціально-педагогічний простір закладу загальної середньої освіти у цьому аспекті розглянуто як своєрідний інтегральний ресурс, який відкриває нові можливості для розвитку і реалізації потенціалу обдарованої особистості, конструктивного вирішення її особистісних і соціальних проблем, пов’язаних з адаптацією і соціалізацією, різними негативними проявами у поведінці. Соціально-педагогічне середовище закладу загальної середньої освіти визначено як складову простору, в якому формується обдарована особистість за допомогою цілеспрямованої системної соціально-педагогічної діяльності, де профілактика поведінкових девацій обдарованих учнів виступає як один із напрямів діяльності соціального педагога і як складова загального освітнього процесу у закладі загальної середньої освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
обдарований учень |
uk_UA |
dc.subject |
девіантна поведінка |
uk_UA |
dc.subject |
заклад загальної середньої освіти |
uk_UA |
dc.subject |
соціально-педагогічний простір |
uk_UA |
dc.subject |
соціально- педагогічне середовище |
uk_UA |
dc.subject |
профілактика |
uk_UA |
dc.title |
Співвідношення соціально-педагогічного простору і середовища в контексті профілактики поведінкових девіацій обдарованих учнів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |