dc.description.abstract |
Стаття присвячена розгляду напрямків підготовки майбутніх вчителів трудового навчання до здійснення інноваційної творчої діяльності. В ній розглянуті проблеми пов’язані з підготовкою вчителів трудового навчання до інноваційної діяльності, мета та завдання освітньої галузі «Технології». Наголошується про необхідність знайомства учнів з сучасними технологіями виробництва і про те, що існує величезний розрив між технологіями, що вивчаються в школі і технологіями сучасного виробництва. Надаються рекомендації щодо повідомлення теоретичних відомостей про розвиток сучасних технологій виробництва, сучасні матеріали, верстати і інструменти учням за допомогою інформаційних технологій.
Також в статті розглядаються сучасні технології виробництва, які розвивають мислення, творчі навички та дозволяють реалізувати свої проекти із застосуванням новітніх технологій. До них належать технології створення просторових моделей на комп’ютері, виготовлення пристроїв та обладнання з програмним керуванням, відтворення за його допомогою, а так само 3D-принтерів результатів проектування. Результати комп’ютерної графічної творчості можуть бути відтворені на поверхні за допомогою лазерних, плазмових та інших пристроїв. Наголошується про те, що важливим аспектом творчого інноваційного розвитку є не тільки використання сучасного обладнання, але і його проектування і виготовлення; якість навчання і інтерес до предмету істотно збільшуються при наочній демонстрації описуваного обладнання, інструментів, взаємного переміщення вузлів верстата, процесів формоутворення. Для реалізації цієї мети підібрано комплекс взаємодоповнюючого програмного забезпечення для створення тривимірних моделей, розробки управляючих програм та управління роботою обладнання.
В статті описаний спроектований широкоуніверсальний верстат портального типу з чотирма керованими координатами. |
uk_UA |