Abstract:
У статті розкриті принципи, на які спирається процес формування, становлення іміджевих компетенцій професіонала. Визначено, що іміджева компетентність – це інтегративна якість майбутніх фахівців індустрії краси, яка має складну структуру та
включає в себе сукупність та взаємодію когнітивного, мотиваційного та
дійового підходів, сформованість яких відображає їхню готовність та здатність ефективно здійснювати іміджмейкінг, тобто формувати власний позитивний образ.
Проаналізована проблема становлення іміджевої компетентності майбутнього фахівця індустрії краси в процесі професіогенезу, здатного вільно й активно мислити, моделювати, самостійно генерувати й утілювати нові ідеї та технології сучасної індустрії краси, яка є актуальною в сучасних соціально-економічних умовах.
Детально проаналізовані якості, які повинні бути притаманні спеціалісту індустрії краси
Description:
Гетьман О. П. Особливості становлення іміджевої компетентності майбутніх фахівців індустрії краси / О. П. Гетьман, І. С. Коваль // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2018. - № 5 (319). - С. 136-142.