Abstract:
Стаття присвячена визначенню й теоретичному обґрунтуванню педагогічних умов розвитку соціальної компетентності майбутніх фахівців засобами волонтерської діяльності, до яких відносимо: формування стійкої мотивації майбутнього фахівця до волонтерської діяльності; використання ефективних методів та форм просвітницької діяльності серед студентської молоді з підготовки до волонтерської роботи; стимулювання рефлексивної позиції майбутніх фахівців на всіх етапах розвитку соціальної компетентності. Визначені умови є детермінантами і безпосередньо впливають на процес розвитку професійних компетентностей майбутніх фахівців, зокрема соціальної компетентності.
Description:
Курліщук І. І. Педагогічні умови розвитку соціальної компетентності майбутніх фахівців засобом волонтерської діяльності / І. І. Курліщук, В. М. Швирка // Débats scientifiques et orientations prospectives du développement scientifique : збірник наук. праць «ΛΌГOΣ» з матеріалами I Міжнар. наук.-практич. конф. (м. Париж, 5 лютого 2021 р.). – Вінниця-Париж : Європейська наукова платформа, La Fedeltà, 2021. - Т. 5. - С. 84-87.