Abstract:
У статті розглянуто ступінь розробленості теоретичних аспектів професійно-технічної освіти України в 40-50-х роках ХХ століття. Висвітлено проблеми у педагогічній вітчизняній теорії, серед яких можна назвати визначення ключових понять, обґрунтування принципів професійного навчання й конкретизація загальнодидактичних принципів до його умов, аналіз систем виробничого навчання, теоретичні узагальнення стосовно форм і методів навчальної роботи в професійно-технічних закладах. Визначено, що педагоги-теоретики зосередились, саме на узагальненні й критичному осмисленні практичного досвіду виробничого навчання в навчальних закладах професійно-технічної освіти та обґрунтовали нову систему виробничого навчання, яка почала впроваджуватись у професійно-технічних навчальних закладах на початку 60-х років.