dc.contributor.author |
Чеботарьов, Є. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-12T06:06:50Z |
|
dc.date.available |
2021-05-12T06:06:50Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.other |
УДК 65.012.32:338+316.347 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7906 |
|
dc.description |
Чеботарьов Є. В. Ідентифікація категорії «національні ділові культури» як вихідна основа міжнародного підприємництва / Є. В. Чеботарьов // Часопис економічних реформ. - 2020. - №1 (37).- С.19-25. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Постановка проблеми. Кардинальне загострення ситуації на світових товарних, фінансових і фондових ринках призводить до критичної нестабільності міжнародного підприємництва, що підтверджує необхідність дослідження проблематики національних ділових культур. Мета дослідження – ідентифікація опорної категорії – «національні ділові культури» та розкриття її змісту. Об’єкт дослідження – вихідні гносеологічні засади аналізу та визначальні явища, котрі розкривають зміст категорії – «національні ділові культури». Методи, використані в дослідженні: єдність аналізу та синтезу, сходження від конкретного до абстрактного, метод порівняльного аналізу. Гіпотеза дослідження – національні ділові культури втілюють сукупність явищ і процесів, які є міждисциплінарними за своїм змістом, котрим присутня відтворюваність у часі та просторі з певною модифікацією в конкретних умовах. Виклад основного матеріалу: на підґрунті аналізу праць засновників теорії національних ділових культур (Г. Хофстеде, Ф. Тромпенаарса; Р. Льюїса; К. Рапая) та їх послідовників розглянуто сутність складових дослідження національних ділових культур: крос-культурного менеджменту, крос-культурних комунікацій і крос-культурного маркетингу. Кваліфіковано гносеологічні постулати-вимоги, які є необхідними задля категоріального визначення поняття «національні ділові культури»: багатосферність; детермінантні чинники формування національних ділових культур; довготривалість і відтворення національних ділових культур; властивість ідентифікації та класифікація відмінностей національних ділових культур; модифікація форм проявів національних ділових культур у межах конкретного часу. Оригінальність та практична значимість дослідження полягають у чіткій аутентифікації категорії «національні ділові культури» та виокремленні визначальних складових крос-культурного підприємництва. Висновки та перспективи подальших досліджень: національні ділові культури являють собою складне міждисциплінарне явище, котре фокусує сукупність сутнісних рис не тільки економічного змісту, а й інституціонального середовища. Першочерговими завданнями подальших розробок є проведення прикладних емпіричних досліджень щодо оцінювання національної ділової культури України. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.subject |
світовий ринок |
uk_UA |
dc.subject |
міжнародне підприємництво |
uk_UA |
dc.subject |
національні ділові культури |
uk_UA |
dc.subject |
інституціональне середовище |
uk_UA |
dc.subject |
крос-культурний менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
крос-культурні комунікації |
uk_UA |
dc.subject |
крос-культурний маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Ідентифікація категорії «національні ділові культури» як вихідна основа міжнародного підприємництва |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |