dc.contributor.author |
Козуб, Г. |
|
dc.contributor.author |
Кисельов, М. |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-11T06:11:16Z |
|
dc.date.available |
2021-05-11T06:11:16Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.other |
УДК 004.5 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7880 |
|
dc.description |
Козуб Г. Використання функціоналу компаса в ігровій індустрії на прикладі Unity 3d / Г. Козуб, М. Кисельов // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : матеріали Міжнар. наук.-практич. інтернет - конф. - Переяслав, 2020. - Вип. 64. - С. 312-315. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто можливості створення 3D моделі за новим сценарієм роботи з конфігураціями у Компасі 3D v17, реалістичного текстурування у 3D-Coat та впровадження у ігрові рівні за допомогою Unity 3D. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
2D |
uk_UA |
dc.subject |
3D |
uk_UA |
dc.subject |
модель |
uk_UA |
dc.subject |
Компас |
uk_UA |
dc.subject |
Unity 3D |
uk_UA |
dc.subject |
3D-Coa |
uk_UA |
dc.subject |
текстурування |
uk_UA |
dc.subject |
анімація |
uk_UA |
dc.title |
Використання функціоналу компаса в ігровій індустрії на прикладі Unity 3d |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |