Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Використання функціоналу компаса в ігровій індустрії на прикладі Unity 3d

Show simple item record

dc.contributor.author Козуб, Г.
dc.contributor.author Кисельов, М.
dc.date.accessioned 2021-05-11T06:11:16Z
dc.date.available 2021-05-11T06:11:16Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other УДК 004.5
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7880
dc.description Козуб Г. Використання функціоналу компаса в ігровій індустрії на прикладі Unity 3d / Г. Козуб, М. Кисельов // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : матеріали Міжнар. наук.-практич. інтернет - конф. - Переяслав, 2020. - Вип. 64. - С. 312-315. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто можливості створення 3D моделі за новим сценарієм роботи з конфігураціями у Компасі 3D v17, реалістичного текстурування у 3D-Coat та впровадження у ігрові рівні за допомогою Unity 3D. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject 2D uk_UA
dc.subject 3D uk_UA
dc.subject модель uk_UA
dc.subject Компас uk_UA
dc.subject Unity 3D uk_UA
dc.subject 3D-Coa uk_UA
dc.subject текстурування uk_UA
dc.subject анімація uk_UA
dc.title Використання функціоналу компаса в ігровій індустрії на прикладі Unity 3d uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account