| dc.contributor.author | Борисов, В. В. | |
| dc.contributor.author | Борисова, С. В. | |
| dc.contributor.author | Бобилева, Я. В. | |
| dc.date.accessioned | 2021-04-22T18:49:20Z | |
| dc.date.available | 2021-04-22T18:49:20Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.other | УДК 37.01 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7774 | |
| dc.description | Борисов В. В. Підготовка учнів до формування персональної траєкторії навчання в системі сучасних полікультурних комунікацій / В. В. Борисов, С. В. Борисова, Я. В. Бобилева // Вісник Черкаського університету : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. № 6. - С. 12-18. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Найбільш повно висвітлити проблему навчання учнів гармонічному входженню в інформаційний простір в системі сучасних полікультурних комунікацій можна шляхом сходження від абстрактного до конкретного. Викладено погляди на проблему навчання учнів гармонійному входженню в інформаційний простір в системі сучасних полікультурних комунікацій. Обгрунтовано доцільність педагогічної підтримки індивідуального входження в інформаційний простір на основі принципу введення особистості у самобутні культурні світи. Окреслено перспективи інтеграції медіаосвіти в систему роботи вчителя. Сучасне залучення учнів до набуття досвіду входження в інформаційний простір в системі сучасних полікультурних комунікацій зумовлює необхідність подальшого дослідження питань, що пов’язані із освітнім потенціалом медіа технологій, розвитком лідерських якостей учнів, прагненням до творчої самореалізації в інформаційному просторі | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | інформаційний простір | uk_UA |
| dc.subject | медіаосвіта | uk_UA |
| dc.subject | учні | uk_UA |
| dc.title | Підготовка учнів до формування персональної траєкторії навчання в системі сучасних полікультурних комунікацій | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |