dc.contributor.author |
Борисов, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Борисова, С. В. |
|
dc.contributor.author |
Бобилева, Я. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-22T18:49:20Z |
|
dc.date.available |
2021-04-22T18:49:20Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 37.01 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7774 |
|
dc.description |
Борисов В. В. Підготовка учнів до формування персональної траєкторії навчання в системі сучасних полікультурних комунікацій / В. В. Борисов, С. В. Борисова, Я. В. Бобилева // Вісник Черкаського університету : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. № 6. - С. 12-18. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Найбільш повно висвітлити проблему навчання учнів гармонічному входженню в
інформаційний простір в системі сучасних полікультурних комунікацій можна шляхом сходження від абстрактного до конкретного. Викладено погляди на проблему навчання учнів гармонійному входженню в інформаційний простір в системі сучасних полікультурних комунікацій. Обгрунтовано доцільність педагогічної підтримки індивідуального входження в інформаційний простір на основі принципу введення особистості у самобутні культурні світи. Окреслено перспективи інтеграції
медіаосвіти в систему роботи вчителя. Сучасне залучення учнів до набуття досвіду входження в інформаційний простір в системі сучасних полікультурних комунікацій зумовлює необхідність подальшого дослідження питань, що пов’язані із освітнім потенціалом медіа технологій, розвитком лідерських якостей учнів, прагненням до творчої самореалізації в інформаційному просторі |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційний простір |
uk_UA |
dc.subject |
медіаосвіта |
uk_UA |
dc.subject |
учні |
uk_UA |
dc.title |
Підготовка учнів до формування персональної траєкторії навчання в системі сучасних полікультурних комунікацій |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |