dc.contributor.author |
Борисов, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Борисова, С. В. |
|
dc.contributor.author |
Бобилева, Я. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-19T21:38:41Z |
|
dc.date.available |
2021-04-19T21:38:41Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.018:371 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7768 |
|
dc.description |
Борисов В. В. Специфіка формування професіоналізму вчителя у Великій Британії / В. В. Борисов, С. В. Борисова, Я. В. Бобилева // Вісник Черкаського університету. - 2017. - Вип. № 15. - С. 10-18. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Основними якостями професіоналізму британського учителя є ініціативність, настирливість, спостережливість, розвинена уява, самостійність суджень і висновків, прагнення до нестандартного розв’язання педагогічних завдань. Специфіка формування професіоналізму вчителя у Великій Британії виявляється на різних етапах професійного педагогічного становлення і розвитку його особистості і
віддзеркалюється у видах педагогічної діяльності, професійних функціях, педагогічних стилях, типах рефлексії |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
професійна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
учителі |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
професійна компетентність |
uk_UA |
dc.title |
Специфіка формування професіоналізму вчителя у Великій Британії |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |