| dc.contributor.author | Борисов, В. В. | |
| dc.contributor.author | Борисова, С. В. | |
| dc.contributor.author | Бобилева, Я. В. | |
| dc.date.accessioned | 2021-04-19T21:38:41Z | |
| dc.date.available | 2021-04-19T21:38:41Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.identifier.other | УДК 378.018:371 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7768 | |
| dc.description | Борисов В. В. Специфіка формування професіоналізму вчителя у Великій Британії / В. В. Борисов, С. В. Борисова, Я. В. Бобилева // Вісник Черкаського університету. - 2017. - Вип. № 15. - С. 10-18. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Основними якостями професіоналізму британського учителя є ініціативність, настирливість, спостережливість, розвинена уява, самостійність суджень і висновків, прагнення до нестандартного розв’язання педагогічних завдань. Специфіка формування професіоналізму вчителя у Великій Британії виявляється на різних етапах професійного педагогічного становлення і розвитку його особистості і віддзеркалюється у видах педагогічної діяльності, професійних функціях, педагогічних стилях, типах рефлексії | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | учителі | uk_UA |
| dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
| dc.title | Специфіка формування професіоналізму вчителя у Великій Британії | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |