Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Розвиток обдарованості студентів у соціально-виховному середовищі закладу вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Борисова, С. В.
dc.contributor.author Бобилева, Я. В.
dc.contributor.author Вихор, В. Г.
dc.date.accessioned 2021-04-19T18:31:53Z
dc.date.available 2021-04-19T18:31:53Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other УДК 37.211.24
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7763
dc.description Борисова С.В. Розвиток обдарованості студентів у соціально-виховному середовищі закладу вищої освіти / С. В. Борисова, Я. В. Бобилева, В. Г. Вихор // Інноваційна педагогіка : наук. журн. - 2019. - Спецвипуск. - С. 44-47. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена одній з актуальних проблем сучасності. Однією з цілей освіти є введення обдарованої особистості в самобутню культуру України. Розглядаються результати теоретичних і емпіричних досліджень розвитку обдарованості студентів у соціально-виховному середовищі закладу вищої освіти. Соціально-педагогічне спрямування професійної підготовки вчителя полягає, передусім, у його готовності до роботи з обдарованими учнями в умовах полікультурного оточення. Її зміст передбачає соціально-педагогічну підтримку обдарованих і соціально активних учнів; розкриття їхніх здібностей, нахилів, талантів; розвиток пізнавальних інтересів і можливостей (академічних, психомоторних, інтелектуальних, мистецьких, творчих, лідерських), виявлення явної та прихованої обдарованості; налагодження спільної діяльності з батьками в аспекті створенні спеціальних умов для ефективної соціалізації дітей у мікросередовищі; здійснення індивідуального підходу в навчально-виховному процесі та визначення розвивальних технологій у роботі вчителя з одарованими й талановитими учнями. Проаналізовано умови розвитку творчої обдарованості особистості в умовах полікультурного оточення. Основна увага зосереджується на практичні підготовці майбутніх учителів технологій до етноестетичного виховання учнів. Доведено, що пріоритетами в моделюванні соціально-виховного середовища навчального закладу постають етнокультурні цінності. Зазначимо, що майбутнім учителям технологій з огляду на профілі обдарованості, доцільно забезпечити можливість обирати для панування види декоративноужиткового мистецтва із подальшим удосконаленням майстерності під час проходження практикуму. Виховний потенціал середовища навчального закладу, поруч з іншими, визначається його етнодизайном, що слугує предметом естетичного сприймання та осмислення учнями, впливаючи на їхню свідомість і поведінку задля формування естетичних якостей, переконань, духовно-ціннісних орієнтацій і потреб. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject заклади освіти uk_UA
dc.subject заклади вищої освіти uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject обдарованість uk_UA
dc.subject соціальна сфера uk_UA
dc.title Розвиток обдарованості студентів у соціально-виховному середовищі закладу вищої освіти uk_UA
dc.title.alternative Development of students’ giftedness in the social-educational environment of higher education institutions uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account