| dc.contributor.author | Борисов, В. В. | |
| dc.contributor.author | Торубара, О. М. | |
| dc.contributor.author | Борисова, С. В. | |
| dc.contributor.author | Лупінович, С. М. | |
| dc.date.accessioned | 2021-04-18T21:02:02Z | |
| dc.date.available | 2021-04-18T21:02:02Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.other | УДК 378.14.015.62 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7762 | |
| dc.description | Аналіз рівня готовності майбутніх педагогів до організації і забезпечення інклюзивного навчання як інновації сучасної професійної освіти / В. В. Борисов, О. М. Торубара, С. В. Борисова, С. М. Лупінович // Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. - 2019. - Вип. № 4. - С. 138-147. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Проаналізовано рівень готовності майбутніх педагогів професійного навчання до організації і забезпечення інклюзивного навчання. Обґрунтовано з позицій системного і філософсько-антропологічного підходу, що для педагогіки інклюзії інтегративна соціальнопедагогічна парадигма є цінною з позиції вивчення і пояснення способів і механізмів побудови соціального простору відносин як чинника виховання і соціалізації людей з урахуванням їх особливостей і можливостей. Показано, що вивчення проблеми залучення особистості у освітнє середовище зумовлює поєднання наступних напрямів: соціальний розвиток особистості, педагогізація соціального середовища, забезпечення взаємодії особистості і середовища. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | інклюзія | uk_UA |
| dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.subject | професійне навчання | uk_UA |
| dc.subject | майбутні вчителі | uk_UA |
| dc.title | Аналіз рівня готовності майбутніх педагогів до організації і забезпечення інклюзивного навчання як інновації сучасної професійної освіти | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |