dc.contributor.author |
Борисов, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Торубара, О. М. |
|
dc.contributor.author |
Борисова, С. В. |
|
dc.contributor.author |
Лупінович, С. М. |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-18T21:02:02Z |
|
dc.date.available |
2021-04-18T21:02:02Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.14.015.62 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7762 |
|
dc.description |
Аналіз рівня готовності майбутніх педагогів до організації і забезпечення інклюзивного навчання як інновації сучасної професійної освіти / В. В. Борисов, О. М. Торубара, С. В. Борисова, С. М. Лупінович // Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. - 2019. - Вип. № 4. - С. 138-147. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Проаналізовано рівень готовності майбутніх педагогів професійного навчання до організації і забезпечення інклюзивного навчання. Обґрунтовано з позицій системного і філософсько-антропологічного підходу, що для педагогіки інклюзії інтегративна соціальнопедагогічна парадигма є цінною з позиції вивчення і пояснення способів і механізмів побудови соціального простору відносин як чинника виховання і соціалізації людей з урахуванням їх особливостей і можливостей. Показано, що вивчення проблеми залучення особистості у освітнє середовище зумовлює поєднання наступних напрямів: соціальний розвиток особистості, педагогізація соціального середовища, забезпечення взаємодії особистості і середовища. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзія |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
професійне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі |
uk_UA |
dc.title |
Аналіз рівня готовності майбутніх педагогів до організації і забезпечення інклюзивного навчання як інновації сучасної професійної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |