dc.contributor.author |
Кокнова, Т. А. |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-14T20:49:42Z |
|
dc.date.available |
2021-04-14T20:49:42Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.147:81-047.22(043 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7745 |
|
dc.description |
Кокнова Т. А. Теорія і практика формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Т. А. Кокнова ; Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». - Старобільськ, 2021. - 48 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У дисертації обґрунтовано теоретичні й методичні засади формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Здійснено ретроспективний аналіз лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки в українському науковому просторі. Проаналізовано наукові засади лінгвометодичної підготовки викладачів іноземних мов як сучасної педагогічної проблеми в системі вищої освіти України. Вивчено досвід розвинутих країн зарубіжжя й визначено шляхи впровадження компетентнісного підходу в процес підготовки викладачів іноземних мов. Розкрито сутність, зміст та структуру лінгвометодичної компетентності викладача іноземної мови і специфіку її формування в процесі фахової підготовки майбутніх викладачів іноземних мов. Обґрунтовано теоретичні й методичні засади системи формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки. На підставі визначених критеріїв, показників та рівнів здійснено діагностику рівня сформованості лінгвометодичної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов. Розроблено й експериментально перевірено систему формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки, що включає цільовий, суб’єкт-об’єктний, середовищний, змістовий та технологічний компоненти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
фахова підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні викладачі |
uk_UA |
dc.subject |
іноземні мови |
uk_UA |
dc.subject |
лінгвометодична компетентність |
uk_UA |
dc.title |
Теорія і практика формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |