Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Теорія і практика формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки

Show simple item record

dc.contributor.author Кокнова, Т. А.
dc.date.accessioned 2021-04-14T20:49:42Z
dc.date.available 2021-04-14T20:49:42Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other УДК 378.147:81-047.22(043
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7745
dc.description Кокнова Т. А. Теорія і практика формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Т. А. Кокнова ; Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». - Старобільськ, 2021. - 48 с. uk_UA
dc.description.abstract У дисертації обґрунтовано теоретичні й методичні засади формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Здійснено ретроспективний аналіз лінгвометодичної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки в українському науковому просторі. Проаналізовано наукові засади лінгвометодичної підготовки викладачів іноземних мов як сучасної педагогічної проблеми в системі вищої освіти України. Вивчено досвід розвинутих країн зарубіжжя й визначено шляхи впровадження компетентнісного підходу в процес підготовки викладачів іноземних мов. Розкрито сутність, зміст та структуру лінгвометодичної компетентності викладача іноземної мови і специфіку її формування в процесі фахової підготовки майбутніх викладачів іноземних мов. Обґрунтовано теоретичні й методичні засади системи формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки. На підставі визначених критеріїв, показників та рівнів здійснено діагностику рівня сформованості лінгвометодичної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов. Розроблено й експериментально перевірено систему формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки, що включає цільовий, суб’єкт-об’єктний, середовищний, змістовий та технологічний компоненти. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject фахова підготовка uk_UA
dc.subject майбутні викладачі uk_UA
dc.subject іноземні мови uk_UA
dc.subject лінгвометодична компетентність uk_UA
dc.title Теорія і практика формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки uk_UA
dc.title.alternative Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account