Abstract:
У статті визначено основні складники формування здатності комбінувати різні технологічні прийоми лабораторних досліджень як спеціальної компетентності, якою повинні оволодіти студенти спеціальності «Технології медичної діагностики та лікування» в процесі навчання. Комбінування представлено як реалізацію дії чи низки дій, спрямованих на перетворення наявної сукупності об’єктів на систему, що відповідає вимогам задачі. Розкрито науково-теоретичний і практичний його блоки. Зазначено, що науково-теоретичний блок комбінування становлять наукові підходи і принципи, комплексно-комбіновані методи дослідження, практичний блок - різні методи, методики й технології лабораторних досліджень. Звернено увагу, що важливим у підготовці майбутніх лаборантів є формування в них розуміння того, що при діагностиці тих чи тих захворювань організму не можна обмежуватися тільки одним методом, слід комбінувати різні методики і прийоми дослідження. Зазначено роль синхронних та асинхронних форм організації навчання в закладі вищої освіти щодо формування здатності студентів спеціальності «Технології медичної діагностики та лікування» до комбінування різних технологічних прийомів лабораторних досліджень. Наведено приклади комбінування різних технологічних прийомів лабораторних досліджень.
Description:
Степаненко В. В. Формування в майбутніх лаборантів здатності до комбінування різних технологічних прийомів лабораторних досліджень / В. В. Степаненко // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. А. В. Жучок ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2020. - № 3 (175). – С. 41-51.