| dc.contributor.author | Нікітіна, А. В. | |
| dc.date.accessioned | 2021-03-24T08:37:46Z | |
| dc.date.available | 2021-03-24T08:37:46Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.other | УДК 372. 881.1 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7623 | |
| dc.description | Нікітіна A. В. Прецедентний текст як засіб національно-патріотичного виховання на уроках української мови / А. В. Нікітіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 7 (296), жовтень. - Ч. 2. – С. 236-244. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті представлено лінгводидактичний погляд на прецедентний текст як засіб національно-патріотичного виховання учнів на уроках української мови. Автор доводить, що прецедентний текст у навчальному процесі спрямований на реалізацію навчальних, розвивальних і виховних завдань, оскільки сприяє засвоєнню школярами національних культурних і духовних цінностей. Унаслідок аналізу лінгвістичної й методичної літератури автор уточнює лінгвометодичне поняття «прецедентний текст» у структурі поняття «прецедентний феномен», виявляє семантичні й функційні якості та виховний потенціал прецедентного тексту як засобу навчання української мови. Застосування прецедентних текстів на уроках української мови вимагає систематичної й цілеспрямованої роботи над їх аналізом і залученням школярів до використання в своєму мовленні прецедентних висловлювань, що загалом дійсно сприяє національно зумовленому розвиткові особистості й національно-патріотичному вихованню учнів. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | національно-патріотичного виховання | uk_UA |
| dc.subject | школярі | uk_UA |
| dc.subject | засіб виховання | uk_UA |
| dc.subject | українська мова | uk_UA |
| dc.title | Прецедентний текст як засіб національно-патріотичного виховання на уроках української мови | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |