Abstract:
У статті розкрито основні особливості громадянсько-патріотичного виховання у 2007-2014 рр. на прикладі Комунального закладу «Луганська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №16». Розкрито змістове наповнення курсів історії та правознавства. Охарактеризовано напрями громадянсько-патріотичного виховання у школі: виховання особистості як громадянина; виховання ідеалів громадянства; виховання діяльнісно-активного відношення до побудови держави; виховання об’єктивно-історичного відношення до ціннісних пріоритетів витоків держави. Наголошено увагу на необхідності врахування міжпредметних зв’язків, використання активних та інтерактивних форм і методів роботи, формування зацікавленості учнів до навчальних дисциплін, матеріально- те нічного оснащення, об’ єктивності під час уроків історії і правознавства для виховання громадянина-патріота.
Description:
Степаненко В. І. Громадянсько-патріотичне виховання учнів на уроках історії і правознавства / В. І. Степаненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 7 (296), жовтень. - Ч. 2. – С. 137-142.