dc.contributor.author |
Степаненко, В. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-03T06:29:41Z |
|
dc.date.available |
2021-03-03T06:29:41Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 318.45.32 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7488 |
|
dc.description |
Степаненко В. В. Мотивація майбутніх фахівців з лабораторної діагностики до самостійної роботи під час навчального процесу у вищому навчальному закладі / В. В. Степаненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), квітень. - Ч. 1. – С.222-228. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті представлено основні форми мотивації студентів спеціальності «Лабораторна діагностика» до самостійної роботи під час навчального процесу. Самостійна робота студентів розглядається як важлива складова частина навчального процесу та основних засобів оволодіння навчальним матеріалом у вільний від навчальних занять час, передбачає засвоєння у повному обсязі навчальної програми та послідовне формування у студентів самостійності як риси характеру, що відіграє суттєву роль у формуванні сучасного фахівця вищої кваліфікації. Мотивація освіти є головною метою навчальної роботи, яка проводиться в межах вищої школи. Визначено основні види та форми самостійної роботи студентів, які визначаються робочою навчальною програмою, залежно від мети, завдань та змісту навчального курсу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
студент |
uk_UA |
dc.subject |
лабораторна діагностика |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
фахова підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
вища медична освіта |
uk_UA |
dc.title |
Мотивація майбутніх фахівців з лабораторної діагностики до самостійної роботи під час навчального процесу у вищому навчальному закладі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |