dc.contributor.author |
Семенов, М. А. |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-02T14:24:47Z |
|
dc.date.available |
2021-03-02T14:24:47Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.147:004 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7486 |
|
dc.description |
Семенов М. А. Формулювання теоретичних принципів та методології формування системи управління якістю дистанційного навчання в університеті / М. А. Семенов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), квітень. - Ч. 1. – С. 213-222. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статтю присвячено питанням організації якісного дистанційного навчання в університеті. Розглянуто проблему побудови системи управління якістю дистанційного навчання в університеті та впровадження її в практику роботи університету. Проаналізовано різні підходи до побудови системи управління якістю дистанційного навчання в університеті: використання теорії менеджменту якості, процедурний підхід та рамочне (рекомендоване) управління якістю. Показано, що впровадженню дистанційного навчання в університетах та забезпеченню його якості заважають наявні міфи про дистанційне навчання. Для подолання цих тенденцій запропоновано теоретичні принципи формування системи управління якістю дистанційного навчання в університеті. Показано, що система повинна мати стратегію й норми та використовувати власні переваги, мати ресурсне забезпечення, механізми впливу на процес та зворотний зв’язок. Висвітлено функції системи управління якістю дистанційного навчання в університеті та її учасників. Описано концептуальну функціональну та динамічну схеми системи управління якістю дистанційного навчання в університеті, визначено зв’язки між елементами системи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
управління якістю |
uk_UA |
dc.subject |
якість освіти |
uk_UA |
dc.subject |
вищі навчальні заклади |
uk_UA |
dc.subject |
управління навчальними закладами |
uk_UA |
dc.title |
Формулювання теоретичних принципів та методології формування системи управління якістю дистанційного навчання в університеті |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |