dc.contributor.author |
Починкова, М. М. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-23T11:52:41Z |
|
dc.date.available |
2021-02-23T11:52:41Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7380 |
|
dc.description |
Починкова М. М. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи на заняттях з „Української мови (за професійним спрямуванням)” // М. М. Починкова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 221-226. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито особливості формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи на заняттях з „Української мови (за професійним спрямуванням)”. Розкрито сутність та якості, етапи та елементи критичного мислення студентів вишу. Наведено приклади вправ і завдань, що використовуються на заняттях з дисципліни „Українська мова (за професійним спрямуванням)” під час яких формуються основні якості та елементи критичного мислення. Серед таких вправ і завдань наведено приклади творчих вправ, дискусій, проектів та ін. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
критичне мислення |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі |
uk_UA |
dc.subject |
початковоа школа |
uk_UA |
dc.subject |
українська мова |
uk_UA |
dc.title |
Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи на заняттях з „Української мови (за професійним спрямуванням)” |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |