dc.description.abstract |
У статті розкриваються актуальні питання підготовки майбутніх учителів основ здоров’я до позакласної роботи в контексті формування культури здоров’я підлітків. Схарактеризовано значущість педагогічних умов підготовки майбутніх учителів основ здоров’я до позакласної роботи з учнями основної школи (розвиток у студентів стійкої мотивації до формування культури здоров’я підлітків у процесі оздоровчої позакласної роботи; вдосконалення змісту професійно зорієнтованих дисциплін та практики за фахом з урахуванням мети, напрямів, форм, методів та особливостей оздоровчої позакласної роботи, спрямованої на духовний, соціальний, психічний і фізичний розвиток школярів основної школи; упровадження в процес професійної підготовки інтерактивних форм і методів навчання, що сприяють підвищенню рівня професійної готовності студентів до реалізації оздоровчої роботи з учнями в процесі позакласної роботи). Розкрито можливості вдосконалення змісту професійної підготовки майбутніх учителів основ здоров’я в контексті озброєння студентів необхідними знаннями щодо формування культури здоров’я підлітків у процесі позакласної роботи з основ здоров’я. Наголошується на значущості застосування в процесі викладання фахових дисциплін інтерактивних форм та методів навчання, зокрема: лекція-бесіда, лекція-діалог, дискусія, проблемна лекція, лекція прес-конференція, лекція із заздалегідь запланованими помилками, аналіз конкретної ситуації, метод кейсу, мозкова атака, ділова гра та інші.Зазначається, що самостійна робота студентів має передбачати дослідницьку та творчу спрямованість. Наголошується на значущості вдосконалення змісту педагогічної практики шляхом розробки додаткових завдань спрямованих на вироблення в майбутніх учителів необхідного практичного досвіду з розроблення, організації і проведення позакласних заходів, організації і проведення лекцій-бесід із батьками в контексті виконання учнями індивідуальної оздоровчої системи в домашніх умовах, здійснення дослідження стану духовного, психічного, соціального і фізичного аспектів здоров’я підлітків у позакласний час тощо. |
uk_UA |