dc.contributor.author |
Григор’єва, І. О. |
|
dc.contributor.author |
Макаренко, І. В. |
|
dc.contributor.author |
Макухова, Т. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-17T09:24:37Z |
|
dc.date.available |
2021-02-17T09:24:37Z |
|
dc.date.issued |
2018-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7321 |
|
dc.description |
Григор’єва І. О.Теоретико-психологічний аспект проблеми формування мовленнєвого спілкування дітей з розладами аутистичного спектру / І. О. Григор’єва, І. В. Макаренко, Т. В. Махукова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 21-27. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті здійснюється огляд психологічних концепцій для висвітлення характеристик процесу спілкування, його становлення в онтогенезі, структури суб’єкта комунікації з метою обґрунтування методів педагогічної взаємодії в системі логопедичної корекції діяльності мовленнєвого спілкування у дітей з розладами аутистичного спектру. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
характеристики спілкування |
uk_UA |
dc.subject |
засоби спілкування |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічне спілкування |
uk_UA |
dc.subject |
діти з розладами аутистичного спектру |
uk_UA |
dc.title |
Теоретико-психологічний аспект проблеми формування мовленнєвого спілкування дітей з розладами аутистичного спектру |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |