dc.contributor.author |
Григор’єва, І. О. |
|
dc.contributor.author |
Макаренко, І. В. |
|
dc.contributor.author |
Макухова, Т. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-17T07:31:31Z |
|
dc.date.available |
2021-02-17T07:31:31Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.other |
УДК 376.36 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7312 |
|
dc.description |
Григор’єва І. О. Принципи і методи формування лексико-фразеологічних засобів у структурі мовної сторони особистості молодшого школяра із тяжкими порушеннями мовлення / І. О. Григор’єва, І. В. Макаренко, Т. В. Махукова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 6-13. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті висвітлено принципи і методи спеціальної методики розвитку лексико-фразеологічних засобів мовлення в структурі мовної сторони особистості дитини молодшого шкільного віку із ТПМ. Формування мовних та мовленнєвих умінь дітей відбувається з урахуванням характеру розумової діяльності молодших школярів із ТПМ й типів розумової діяльності: пасивно-репродуктивного,
репродуктивного, репродуктивно-продуктивного, продуктивного. Такий підхід дозволяє оцінити міру досягнень поставленої мети, одержати надійні дані про результативність окремих етапів спеціального навчання, забезпечити ефективний контроль. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
мовна особистість |
uk_UA |
dc.subject |
засоби мовлення |
uk_UA |
dc.subject |
фразеологія |
uk_UA |
dc.subject |
методи навчання |
uk_UA |
dc.subject |
лексика |
uk_UA |
dc.subject |
школярі |
uk_UA |
dc.subject |
діти з тяжкими порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.title |
Принципи і методи формування лексико-фразеологічних засобів у структурі мовної сторони особистості молодшого школяра із тяжкими порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |