Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Принципи і методи формування лексико-фразеологічних засобів у структурі мовної сторони особистості молодшого школяра із тяжкими порушеннями мовлення

Show simple item record

dc.contributor.author Григор’єва, І. О.
dc.contributor.author Макаренко, І. В.
dc.contributor.author Макухова, Т. В.
dc.date.accessioned 2021-02-17T07:31:31Z
dc.date.available 2021-02-17T07:31:31Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other УДК 376.36
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7312
dc.description Григор’єва І. О. Принципи і методи формування лексико-фразеологічних засобів у структурі мовної сторони особистості молодшого школяра із тяжкими порушеннями мовлення / І. О. Григор’єва, І. В. Макаренко, Т. В. Махукова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 6-13. uk_UA
dc.description.abstract У статті висвітлено принципи і методи спеціальної методики розвитку лексико-фразеологічних засобів мовлення в структурі мовної сторони особистості дитини молодшого шкільного віку із ТПМ. Формування мовних та мовленнєвих умінь дітей відбувається з урахуванням характеру розумової діяльності молодших школярів із ТПМ й типів розумової діяльності: пасивно-репродуктивного, репродуктивного, репродуктивно-продуктивного, продуктивного. Такий підхід дозволяє оцінити міру досягнень поставленої мети, одержати надійні дані про результативність окремих етапів спеціального навчання, забезпечити ефективний контроль. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject мовна особистість uk_UA
dc.subject засоби мовлення uk_UA
dc.subject фразеологія uk_UA
dc.subject методи навчання uk_UA
dc.subject лексика uk_UA
dc.subject школярі uk_UA
dc.subject діти з тяжкими порушеннями мовлення uk_UA
dc.title Принципи і методи формування лексико-фразеологічних засобів у структурі мовної сторони особистості молодшого школяра із тяжкими порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account