dc.contributor.author |
Шкарлет, В. О. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-16T12:54:46Z |
|
dc.date.available |
2021-02-16T12:54:46Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.other |
УДК 81-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7302 |
|
dc.description |
Шкарлет В. О. Організація лінгводидактичної роботи щодо вивчення прислів’їв і приказок / В. О. Шкарлет // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2018. - № 7 (321), жовтень. – С. 172-179. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто лінгводидактичну роботу щодо вивчення прислів’їв і приказок. Розробка питання щодо організації лінгводидактичної роботи на практичних заняттях англійської мови з використанням англомовних прислів’їв і приказок пов’язана з необхідністю удосконалення методики вивчення іноземної мови студентами. Після аналізу наукових поглядів були визначені причини для використання саме цих малих літературних форм у вивченні іноземної мови. Було розглянуто особливості використання прислів’їв і приказок на практичних заняттях англійської мови студентів вищих закладів освіти. Було з’ясовано те, що у наш час в університетах існує проблема навчання студентів англійської мови за допомогою прислів’їв і приказок, тому викладачі знаходяться у пошуку нових форм, методів, прийомів і технологій навчання. Також виділено причини щодо використання прислів’їв і приказок у вивченні англійської мови, виокремлено етапи роботи з прислів’ями та приказками. Окрім цього було проаналізовано деякі приклади педагогів щодо використання прислів’їв і приказок на практичних заняттях англійської мови, що спрямовані на активізацію розумової діяльності студентів, але не завжди вони є доречними до застосування. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
філологічні науки; |
|
dc.subject |
лінгводидактика |
uk_UA |
dc.subject |
прислів'я |
uk_UA |
dc.subject |
приказки |
uk_UA |
dc.title |
Організація лінгводидактичної роботи щодо вивчення прислів’їв і приказок |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |