dc.contributor.author |
Морозова, М. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-16T12:12:26Z |
|
dc.date.available |
2021-02-16T12:12:26Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.other |
УДК 159.9:[81’373.423:811.111] |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7299 |
|
dc.description |
Морозова М. В. Методи активізації суб’єкт-суб’єктної взаємодії у процесі вивчення англомовних омонімів / М. В. Морозова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2018. - № 7 (321), жовтень. – С. 154-160. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті представлені методи активізації суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача і майбутнього філолога на заняттях з англійської мови. Було зазначено, що потенціал для формування ефективної суб’єктсуб’єктної взаємодії викладача і майбутніх філологів закладений у їх спільному вивченні англомовних омонімів, коли обидні сторони виступають на рівних, а сама діяльність має творчий характер. Особливу увагу приділено методам активізації суб’єкт-суб’єктної взаємодії, що спонукають майбутніх філологів до активної розумової і практичної діяльності в процесі вивчення англомовних омонімів. У роботі були визначені відмінні риси методів активізації при вивченні омонімів англійської мови, які спрямовані, головним чином, не на виклад викладачем готових знань, їх запам’ятовування та відтворення, а на самостійне оволодіння майбутніми філологами знаннями й уміннями в процесі їх цілеспрямованої та свідомої навчально-виховної діяльності. Охарактеризовано, що організація суб’єкт-суб’єктної взаємодії із використанням активних методів навчання при вивченні англомовних омонімів є процесом безпосереднього взаємовпливу викладача та майбутнього філолога, що дозволяє зробити вивчення омонімів англійської мови цікавим і більш продуктивним. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
філологічні науки; |
|
dc.subject |
методи активізації |
uk_UA |
dc.subject |
англійська мова |
uk_UA |
dc.subject |
майбутній викладач |
uk_UA |
dc.subject |
омоніми |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.title |
Методи активізації суб’єкт-суб’єктної взаємодії у процесі вивчення англомовних омонімів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |