dc.contributor.author |
Бледнова, О. Г. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-11T09:25:28Z |
|
dc.date.available |
2021-02-11T09:25:28Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.other |
УДК 81:004.738.5 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7257 |
|
dc.description |
Бледнова О. Г. Семантичні особливості особистих імен в сучасній німецькій Інтернет-комунікації / О. Г. Бледнова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2018. - № 7 (321), жовтень. – С. 11-17. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто семантичні особливості особистих імен в сучасній німецькій Інтернет-комунікації. За даними класифікації стало очевидним, що учасники німецької Інтернет-комунікації необмежені у виборі нікнеймів, адже кожен має змогу повідомити іншим стільки інформації, скільки він вважає за потрібне: від повного імені та прізвища до незначних деталей, які забезпечують його анонімність. Вибір таких анонімних нікнеймів зумовлений простим прагненням до віртуальної комунікації, якою компенсується відсутність реального спілкування. Людина не має бажання підтримувати зв'язок у повсякденному житті і як наслідок не повідомляє своєї особистої інформації.Отже, найбільше користувачів чатів використовують апелятивні-нікнейми, п’ята частина користувачів обрала антропонімічні-нікнейми, і лише деякі учасники комунікації обрали змішані та буквено-числові нікнейми. В межах дослідження було визначено, що така очевидна перевага апелятивних нікнеймів пов’язана з тим, що комуніканти прагнуть будь-яким чином привернути до себе увагу і вдаються для цього до утворення нових креативних особистих імен. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
філологічні науки; |
|
dc.subject |
Інтернет-комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
комунікант |
uk_UA |
dc.subject |
користувач |
uk_UA |
dc.subject |
нікнейм |
uk_UA |
dc.title |
Семантичні особливості особистих імен в сучасній німецькій Інтернет-комунікації |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |