Abstract:
Стаття присвячується актуальним питанням методології та методики організації естетичного виховання учнів у контексті позанавчальної діяльності. Здійснений теоретичний аналіз дозволив указати на проблему естетичного як ключову для конкретизації методологічних і методичних проблем естетичного виховання учнів у контексті позанавчальної діяльності. Уточнена сутність процесу естетичного виховання з точки зору закономірностей духовного розвитку особистості. Показано, що розмаїття феноменів естетичного опосередковує універсальність процесів естетичного виховання в сучасному суспільстві. Сфера позанавчальної діяльності є оптимальним педагогічно організованим середовищем, що сприяє комплексній реалізації завдань естетичного виховання учнів на основі формування ціннісно-емоційного ставлення школярів до мистецтва; організації педагогічного спілкування; організації взаємодії мистецтв; здійснення цілісного педагогічного впливу на естетичний досвід особистості школяра.
Description:
Шелупахіна Т. В. Естетичне виховання учнів у контексті позанавчальної діяльності: проблеми методології та методики / Т.В.Шелупахіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 159-163.