Abstract:
Стаття присвячується науково-педагогічній спадщині видатного вченого Бориса Коротяєва. У ній надається чітке обґрунтування доцільності нашої наукової розвідки з приводу цього питання. Значна кількість вчених, що посилаються на Бориса Коротяєва, свідчить про актуальність засад і використання його педагогічних ідей сучасними науковцями.
У статті представлена систематизація науково-педагогічних пряць вченого в хронологічній послідовності за наступними критеріями: зміст та проблематика. За змістом науково-педагогічна спадщина Бориса Коротяєва класифікується на монографії, навчальні посібники, методичні рекомендації, наукові статті. Проблеми, які піднімаються в наукових творах Бориса Коротяєва стосуються загальної педагогіки ,дидактики, теорії виховання, організації роботи середньої і вищої шкіл, а починаючи з початку 2000-х років, він висвітлює в своїх книгах тему педагогічної філософії.