dc.contributor.author |
Борисова, С. В. |
|
dc.contributor.author |
Плохотнюк, О. С. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-05T08:52:31Z |
|
dc.date.available |
2021-02-05T08:52:31Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378:78 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7190 |
|
dc.description |
Борисова С. В. Музично-виконавська складова професійної підготовки майбутніх фахівців-музикантів (аксіологічний аспект) / С. В. Борисова, О. С.Плохотнюк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 34-38. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті аналізуються основні компоненти музично-виконавської діяльності як складової професійної підготовки майбутніх фахівців- музикантів з точки зору аксіологічної значущості. Зазначається, що ціннісна значущість твору мистецтва залежить від того, наскільки глибоко виконавець проникне в стильову специфіку останнього, міри творчої самобутності та художньої досконалості як твору, так і його інтерпретатора. Аналізуючи музично-виконавську складову професійної підготовки, визначаються головні її компоненти, що впливатимуть на формування ціннісних орієнтацій майбутніх фахівців-музикантів: музично-виконавська майстерність, музично-виконавське мислення, індивідуальність, інтелект, інтуїція, що визначається як компоненти музично-виконавської інтерпретації та автоматизація рухів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
музичне виконавство |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні фахівці |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.title |
Музично-виконавська складова професійної підготовки майбутніх фахівців-музикантів (аксіологічний аспект). |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |