Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Критичне мислення в контексті вимог нової української школи

Show simple item record

dc.contributor.author Починкова, М. М.
dc.date.accessioned 2021-02-02T21:25:02Z
dc.date.available 2021-02-02T21:25:02Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7142
dc.description Починкова М. М. Критичне мислення в контексті вимог нової української школи / М. М. Починкова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 260-267 uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано наукові публікації з теми дослідження, онлайн курси на освітніх платформах, присвячених критичному мисленню, що дозволило виявити основні тенденції щодо тлумачення поняття «критичне мислення» та його місце в Концепції нової української школи; визначено окремі і загальні положення щодо формування й розвитку критичного мислення в учнів початкової школи в умовах НУШ. Визначено, що кількість наданої інформації недостатня для вчителя початкової школи й потребує розробки спецкурсів для вчителів і системи професійної підготовки з формування критичного мислення для майбутніх учителів початкової школи. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject критичне мислення uk_UA
dc.subject Нова українська школа uk_UA
dc.subject учителі початкової школи uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.title Критичне мислення в контексті вимог нової української школи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account