Abstract:
Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена загостренням конкуренції в глобалізованому світі в усіх сферах суспільного життя, формуванням конкурентоспроможних фахівців, зокрема майбутніх педагогів, які є носіями духовного, інтелектуального й культурного потенціалу країни, що детермінує розвиток українського суспільства і сьогодення, і майбутнього. Тому метою статті є розгляд значення конкурентоспроможності педагогів як нового якісного стану професіонала. Встановлено, що конкурентоспроможність педагогів − це багаторівневе інтегральне особистісне утворення, що проектується на всі сфери життєдіяльності людини, дозволяє особистості, відповідно до її індивідуальних здібностей, брати участь і отримувати переваги в конкурентних відносинах в обраній для себе сфері професійної діяльності. Конкурентоспроможність як новий якісний стан професіонала відіграє велике значення у сфері вищої освіти, відноситься до числа стратегічних цінностей, що сприяють упорядкуванню всієї системи життєдіяльності.
Description:
Савченко С. В. Конкурентоспроможність педагогів як новий якісний стан професіонала / С.В.Савченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - №6 (303),жовтень. - Ч.2. – С.192-198.