Abstract:
У статті розглянуті питання підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до музично-естетичної роботи з школярами. Автор підкреслює актуальність проблеми, адже учитель засобами музичного мистецтва розвиває в дітях емоційну сферу, вчить розуміти і бачити прекрасне навколо себе, формує естетичні потреби та виховує художній смак. Захопити учнів може тільки вчитель, який розуміє і любить мистецтво, володіє комплексом знань, умінь і навичок у різних галузях музично-педагогічної діяльності. Професійна діяльність сучасного вчителя музичного мистецтва є багатокомпонентною і включає в себе виконавський, педагогічний і управлінський аспекти.
У навчальних закладах майбутні вчителі вивчають музично-теоретичні дисципліни, отримують знання і навички вокально-хорової роботи, розвивають виконавські здібності.
Вивчення проблеми підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до естетичної роботи з сучасними школярами впевнює у необхідності активізації наукових досліджень з метою підвищення ефективності естетичного виховання дітей у сучасній школі засобами музичного мистецтва.
Description:
Сбітнєва Л. М. Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до музично-естетичної роботи в сучасній школі / Л. М. Сбітнєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 100-106.