dc.contributor.author |
Переяславська, С. О. |
|
dc.contributor.author |
Козуб, Г. О. |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-27T20:32:11Z |
|
dc.date.available |
2021-01-27T20:32:11Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.other |
УДК 519.876.5(075.8) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7094 |
|
dc.description |
Переяславська С. О. Гейміфікація у навчальному процесі школи : посіб. до вивчення дисц. для студ. спец. 014. – „Середня освіта” / С. О. Переяславська, Г. О. Козуб, ДЗ „Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка”. – Луганськ : ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2021. – 125 с |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Посібник структуровано відповідно до розділів робочої програми курсу „Гейміфікація у навчальному процесі школи” кафедри інформаційних технологій та систем ДЗ ЛНУ імені Тараса Шевченка. Посібник складається з трьох модулів, у яких подано інструкції по вивченням основ та методів використання інноваційних навчальних технологій, основаних на ігрових методах, впровадженням ігрових механік, використанням програмних засобів та технологій розробки дидактичних проєктів з елементами гейміфікації у навчальному процесі. Посібник призначений для студентів педагогічного та технічного профілю, учителів предметників загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, коледжів, гімназій, слухачів курсів підвищення кваліфікації, а також для самоосвіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційні методи навчання |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
ігрові технології |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційні технологі |
uk_UA |
dc.title |
Гейміфікація у навчальному процесі школи |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Посібник |
uk_UA |
dc.type |
Book |
uk_UA |