| dc.contributor.author | Переяславська, С. О. | |
| dc.contributor.author | Козуб, Г. О. | |
| dc.date.accessioned | 2021-01-27T20:32:11Z | |
| dc.date.available | 2021-01-27T20:32:11Z | |
| dc.date.issued | 2021 | |
| dc.identifier.other | УДК 519.876.5(075.8) | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7094 | |
| dc.description | Переяславська С. О. Гейміфікація у навчальному процесі школи : посіб. до вивчення дисц. для студ. спец. 014. – „Середня освіта” / С. О. Переяславська, Г. О. Козуб, ДЗ „Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка”. – Луганськ : ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2021. – 125 с | uk_UA |
| dc.description.abstract | Посібник структуровано відповідно до розділів робочої програми курсу „Гейміфікація у навчальному процесі школи” кафедри інформаційних технологій та систем ДЗ ЛНУ імені Тараса Шевченка. Посібник складається з трьох модулів, у яких подано інструкції по вивченням основ та методів використання інноваційних навчальних технологій, основаних на ігрових методах, впровадженням ігрових механік, використанням програмних засобів та технологій розробки дидактичних проєктів з елементами гейміфікації у навчальному процесі. Посібник призначений для студентів педагогічного та технічного профілю, учителів предметників загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, коледжів, гімназій, слухачів курсів підвищення кваліфікації, а також для самоосвіти. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | інноваційні методи навчання | uk_UA |
| dc.subject | інноваційні технології | uk_UA |
| dc.subject | ігрові технології | uk_UA |
| dc.subject | інформаційні технологі | uk_UA |
| dc.title | Гейміфікація у навчальному процесі школи | uk_UA |
| dc.title.alternative | Посібник | uk_UA |
| dc.type | Book | uk_UA |