dc.contributor.author |
Ігнатович, О. Г. |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-27T12:01:19Z |
|
dc.date.available |
2021-01-27T12:01:19Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7087 |
|
dc.description |
Ігнатович О. Г. Використання метафоричних моделей педагогічного дискурсу в процесі викладання педагогічних дисциплін в університеті / О. Г. Ігнатович // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 31-38. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто проблему метафоричного моделювання педагогічного дискурсу в процесі викладання предметів педагогічного циклу. Акцентується увага на ролі метафори в процесі вивчення предметів педагогічного циклу, обґрунтовано її використання на усіх етапах професійно-педагогічної підготовки.
Феномен метафоричного моделювання проаналізовано в контексті ідей гуманітаризації сучасної освіти з опорою на історико-логічний, педагогічний та лінгвістичний підходи. Показані можливості смислового розширення педагогічного потенціалу предметів указаного циклу за рахунок метафоричних моделей, зумовлених специфічним й унікальним характером педагогічних явищ і процесів, для яких характерні багатофакторність і непередбачуваність. На основі визначення базових метафоричних концептів педагогічного дискурсу представлено можливості виділення основних функціональних типів метафоричних перенесень. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
модель |
uk_UA |
dc.subject |
моделювання |
uk_UA |
dc.subject |
метафора |
uk_UA |
dc.subject |
метафоричне моделювання |
uk_UA |
dc.subject |
дискурс |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічний дискурс |
uk_UA |
dc.subject |
концепт |
uk_UA |
dc.title |
Використання метафоричних моделей педагогічного дискурсу в процесі викладання педагогічних дисциплін в університеті |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |