Abstract:
Стаття присвячена питанню контекстного навчання, як однієї з провідних практико- зорієнтованих освітніх систем. Проаналізовано сутність понять «контекст», «контекстне навчання» та «контекстне навчання майбутнього вчителя початкових класів». Окреслено специфіку професійно-педагогічної діяльності майбутнього спеціаліста початкової ланки, відповідно до якої розглянуто організаційні форми (навчальна діяльність академічного типу, квазіпрофесійна, навчально-професійна) та методи (контекстна ділова гра, аналіз педагогічних ситуацій, розв’язання професійно-педагогічних завдань) контекстного навчання в межах професійної підготовки фахівця зазначеного профілю у ВНЗ.
Description:
Дудник О. М. Впровадження контекстного навчання в професійну підготовку майбутнього вчителя початкових класів / О. М. Дудник // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 25-31.