| dc.contributor.author | Сєромаха, Н. Є. | |
| dc.contributor.author | Григор'єва, І. О. | |
| dc.date.accessioned | 2021-01-03T10:03:11Z | |
| dc.date.available | 2021-01-03T10:03:11Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.identifier.other | УДК 159.922.76-056.313 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6847 | |
| dc.description | Сєромаха Н.Є. Організація психологічного супроводу дітей із порушеннями психофізичного розвитку з зони АТО / Н. Є. Сєромаха, І. О. Григор'єва // Гібридна війна на Сході України в міждисциплінарному вимірі: витоки, реалії, перспективи реінтеграції : зб. наук. праць / За заг. ред. ред. В. С. Курило, С. В. Савченко, О. Л. Караман. – Старобільськ : ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2017. – С. 222-227. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті описуються підходи до розуміння поняття психологічного супроводу. Психологічний супровід дітей із порушенням у розвитку розглядається як діяльність психолога, яка спрямована на створення комплексної системи клініко-психологічних, психологопедагогічних і психотерапевтичних умов, що сприяють успішній адаптації дітей, їх реабілітації й особистісному становленні в соціумі. В статті розписані особливості організації психологічного супроводу дітей із порушеннями у психофізичному розвитку з зони АТО, основні етапи і форми роботи спеціального психолога. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | психофізичний розвиток | uk_UA |
| dc.subject | фрустрація | uk_UA |
| dc.subject | діти з особливими потребами | uk_UA |
| dc.subject | діти | uk_UA |
| dc.title | Організація психологічного супроводу дітей із порушеннями психофізичного розвитку з зони АТО | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |