| dc.contributor.author | Шкарлет, В. О. | |
| dc.date.accessioned | 2020-12-28T12:00:59Z | |
| dc.date.available | 2020-12-28T12:00:59Z | |
| dc.date.issued | 2020 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6818 | |
| dc.description | Шкарлет В. О. Формування полікультурності майбутніх учителів іноземних мов в контексті полікультурної освіти / В.О. Шкарлет // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - № 5 (336), листопад. – С.168-175. | uk_UA |
| dc.description.abstract | В статті трактовано ключове поняття «полікультурна освіта майбутніх учителів іноземних мов». Виокремлено актуальність викладання гуманітарних дисциплін у закладах вищої освіти, зокрема іноземної мови, що розширює мовні знання студентів і дає їм можливість стати повноправними членами полікультурного середовища. Також представлені терміни-синоніми поняття «полікультура» та головні цілі полікультурної освіти. Отже, можна констатувати, що полікультурність особистості майбутніх учителів іноземної мови полягає у прагненні під час міжкультурного спілкування з представниками інших мов і культур зрозуміти іншомовну специфічну систему мови і концепти культури, їх систему ціннісно-смислових орієнтирів, інтегрувати новий досвід у власну систему мови і концепти культури, а також проаналізувати систему власної культури через пізнання нової культури, що призводить до формування полікультурних ціннісних орієнтирів. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.subject | іноземні мови | uk_UA |
| dc.subject | культура | uk_UA |
| dc.subject | майбутні вчителі | uk_UA |
| dc.subject | заклади вищої освіти | uk_UA |
| dc.title | Формування полікультурності майбутніх учителів іноземних мов в контексті полікультурної освіти | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |