dc.contributor.author |
Шкарлет, В. О. |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-28T12:00:59Z |
|
dc.date.available |
2020-12-28T12:00:59Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6818 |
|
dc.description |
Шкарлет В. О. Формування полікультурності майбутніх учителів іноземних мов в контексті полікультурної освіти / В.О. Шкарлет // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - № 5 (336), листопад. – С.168-175. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті трактовано ключове поняття «полікультурна освіта майбутніх учителів іноземних мов». Виокремлено актуальність викладання гуманітарних дисциплін у закладах вищої освіти, зокрема іноземної мови, що розширює мовні знання студентів і дає їм можливість стати повноправними членами полікультурного середовища. Також представлені терміни-синоніми поняття «полікультура» та головні цілі полікультурної освіти. Отже, можна констатувати, що полікультурність особистості майбутніх учителів іноземної мови полягає у прагненні під час міжкультурного спілкування з представниками інших мов і культур зрозуміти іншомовну специфічну систему мови і концепти культури, їх систему ціннісно-смислових орієнтирів, інтегрувати новий досвід у власну систему мови і концепти культури, а також проаналізувати систему власної культури через пізнання нової культури, що призводить до формування полікультурних ціннісних орієнтирів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
іноземні мови |
uk_UA |
dc.subject |
культура |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі |
uk_UA |
dc.subject |
заклади вищої освіти |
uk_UA |
dc.title |
Формування полікультурності майбутніх учителів іноземних мов в контексті полікультурної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |