Abstract:
Стаття розкриває проблему використання медіатехнологій у процесі роботи над освітніми компонентами національно-патріотичного виховання. Зроблено огляд основних теоретичних положень щодо поняття «креолізований текст», його різновидів й розглянуто проблему запровадження інноваційних технологій в світній процес закладів вищої освіти й, відповідно, за фаховою спрямованістю – використання таких технологій у практику роботи закладів дошкільної освіти.
У статті розглянуто питання про особливості впливу як вербальних, так і невербальних засобів викладання, зосереджено увагу на типах текстів, що супроводжуються відеорядом. На матеріалі освітнього компоненту «Національно-патріотичне виховання на заняттях філологічного циклу в закладах дошкільної освіти» для підготовки бакалаврів за освітньо-професійною програмою 012 «Дошкільна освіта» зроблено тематичний огляд і описано можливі варіанти використання різних видів креолізованих текстів у процесі опанування тем курсу. Логіка наукового дослідження зумовила необхідність наукового дискурсу проблеми шляхів використання текстів такого типу на заняттях практичного спрямування.
Зроблено висновки, про необхідність використання в освітньому процесі інноваційних технологій, оскільки це ще один засіб впливу на дошкільників із метою формування свідомого громадянина й патріота.
Description:
Цалапова О.М. Використання креолізованих текстів під час роботи з освітніми компонентами національно-патріотичного спрямування / О.М. Цалапова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - № 5 (336), листопад. – С.152-161.