dc.contributor.author | Молнар, Т.І. | |
dc.date.accessioned | 2020-12-22T07:15:07Z | |
dc.date.available | 2020-12-22T07:15:07Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6751 | |
dc.description | Молнар Т. І. Ознаки підготовленого до роботи майбутнього вчителя початкової школи в міжкультурному просторі Закарпаття (на матеріалі констатувального етапу дослідження) / Т.І.Молнар // Стратегічні пріоритети філології й лінгводидактики в умовах реформування освітньої системи в Україні: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (10 квітня 2020 року). - Старобільськ : ДЗ «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка»,2020. – С.76-81. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.title | Ознаки підготовленого до роботи майбутнього вчителя початкової школи в міжкультурному просторі Закарпаття (на матеріалі констатувального етапу дослідження) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |