dc.contributor.author | Гричаник, Н.І. | |
dc.date.accessioned | 2020-12-22T06:51:06Z | |
dc.date.available | 2020-12-22T06:51:06Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6750 | |
dc.description | Гричаник Н. І. Роль самостійної та індивідуальної роботи під час експериментального навчання студентів-філологів шкільного аналізу епічних творів / Н.І.Гричаник // Стратегічні пріоритети філології й лінгводидактики в умовах реформування освітньої системи в Україні: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (10 квітня 2020 року). - Старобільськ : ДЗ «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка»,2020. – С.73-75. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.subject | самостійна робота | uk_UA |
dc.subject | етапи реалізації | uk_UA |
dc.subject | індивідуальна робота | uk_UA |
dc.title | Роль самостійної та індивідуальної роботи під час експериментального навчання студентів-філологів шкільного аналізу епічних творів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |