Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

ВПЛИВ МАРКУВАННЯ ХАРЧОВОЇ ПРОДУКЦІЇ НА СПОЖИВЧИЙ ВИБІР

Show simple item record

dc.contributor.author Євлаш, В. В.
dc.contributor.author Савицька, Н. Л.
dc.contributor.author Аксьонова, О. Ф.
dc.contributor.author Євлаш, Т. О.
dc.contributor.author Сєногонова, Л. І.
dc.date.accessioned 2020-12-20T20:07:20Z
dc.date.available 2020-12-20T20:07:20Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6746
dc.description Вплив маркування харчової продукції на споживчий вибір / В. В. Євлаш, Н. Л. Савицька,О. Ф. Аксьонова та ін. // Якість і безпечність харчової продукції і сировини - проблеми сьогодення (у дистанційній формі) : Міжнар. конф. присвячена 80-річчю Заслуженного діяча науки і техніки України, д. т. н., професора Львівського торговельно-економічного університету Івана Васильовича Сирохмана (25 вересня 2020 р., м. Львів). - Львів, 2020. - С. 31-32. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject харчова продукція uk_UA
dc.subject маркування uk_UA
dc.title ВПЛИВ МАРКУВАННЯ ХАРЧОВОЇ ПРОДУКЦІЇ НА СПОЖИВЧИЙ ВИБІР uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account