dc.contributor.author |
Крошка, С. А. |
|
dc.contributor.author |
Мінєнко, Г. М. |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-15T19:20:55Z |
|
dc.date.available |
2020-12-15T19:20:55Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6679 |
|
dc.description |
Крошка С. А. Роль лікувальної гімнастики та загартовування у житті дитини з
інклюзією / С. А. Крошка, Г. М. Мінєнко // Система надання освіти дітям з особливими
освітніми потребами в умовах сучасного закладу : Збірник за матеріалами VІІІ Всеукр. наук.-практич. конф. з міжнар. участю (09 грудня 2020 р.). – Лисичанськ : ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» – Лисичанськ : ФОП Єгорова О. Є., 2020. – С.89-93. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Інклюзивне навчання передбачає створення рівних умов і доступу до навчання для всіх без винятку дітей у класі. В цьому й полягає інклюзивний підхід до освіти. Частиною включення є розробка певної системи освітніх послуг, зокрема підбір та закупівля спеціальних товарів, серед яких є і корекційне обладнання, і створення
безбар’єрного середовища в закладі освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзія |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими портебами |
uk_UA |
dc.subject |
гімнастика |
uk_UA |
dc.title |
Ресурси для створення безбар’єрного інклюзивного середовища у закладах освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |