dc.description.abstract |
Автори статті роблять спробу визначити специфіку інформаційно-гібридної війни та намагаються переосмислити поняття «інформаційна культура студенської молоді» в контексті інформаційно-гібридної війни. Пропонується таке трактування «інформаціної культури» як сукупність елементів інформаційної культури, які вміщують механізми сприйняття інформації студентською молоддю й засоби обробки отриманої інформації задля перероблення її у якісний продукт, який сприяє
створенню якісної нової інформації, що удосконалює й реалізує потенційні можливості суспільства в захисті студентської молоді від агресії в умовах інформаційно-гібридної війни. Доведено, що специфіка інформаційно-гібридної війни полягає у створені інформаційно-психологічного впливу, який спрямовується як на індивідуальну, так і на суспільну свідомість інформаційно-психологічними засо-
бами, що викликає зміну поглядів, думок, відносин, ціннісних орієнтацій, мотивів, стереотипів особистості з метою вплинути на її діяльність (або бездіяльність) і поведінку населення. Було зазначено, що в контексті навчально-виховного процесу в університеті відбувається формування національної свідомості й стійких національних цінностей у студентській молоді, тому в цей період забезпечення
інформаційно-психологічної безпеки є стратегічним завданням системи вищої освіти в Україні. Було доведено, що розвиток інформаційної культури студентської молоді в Україні під час інформаційно-гібридної війни передбачає формування у студнтської молоді інтелектуально-світоглядної готовності до відстоювання національних цінностей, захисту української національної ідеї. |
uk_UA |