Abstract:
У статті аналізуються провідні компоненти педагогічної системи А. С. Макаренка та розкривається їх значення у процесі профілакти правопорушень серед неповнолітніх. Обґрунтовано досвід успішної соціалізації безпритульних дітей у закладі інтернатного типу. Висвітлено сутність виховної роботи, яка полягала в організації життя дитини. Забезпечують таку доцільну організацію життя дитини три принципи: колективність стосунків, самоврядування та праця, від якої залежить реальний добробут вихованців
Description:
Мотунова Н. В. Профілактика правопорушень серед неповнолітніх у педагогічній творчості А. С. Макаренка / Н. В. Мотунова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2013. - № 7 (266), квітень. - Ч. 2. - С. 216-223.