dc.description.abstract |
У статті основну увагу приділено організаційно-педагогічним умовам щодо спортивно-патріотичного виховання майбутніх вчителів фізичної культури.
Нами визначена такі завдання дослідження: розкрити сутність понять «умови», «організаційно-педагогічні умови», обґрунтувати умови формування педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури проаналізувати організаційно-педагогічні умови до спортивно- патріотичного виховання майбутніх вчителів фізичної культури, обґрунтувати умови формування педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури.
Поняття патріотизм ми визначили як стан душі, який виражається в небайдужості до долі українського народу, в здатності співпереживати, відчувати біль і радість від того, що відбувається в країні.
На нашу думку, один з найбільш доречних термінів «педагогічної умови» зовнішній фактор, який істотно впливає на педагогічний процес, в тій чи іншій мірі свідомо сконструйований педагогом, який припускає, але не гарантує певний результат. Організаційно-педагогічні умови ми визначили як: сукупність факторів, що забезпечують регулювання, взаємодію об’єктів і явищ педагогічного процесу для досягнення поставленої мети, вдосконалюють міжособистісні стосунки учасників педагогічного процесу для вирішення конкретних дидактичних завдань, сприяють активізації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців, їхньої самостійності, ініціативності, професійного інтересу.
У дослідженні виявлено такі організаційно-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів фізичного культури до спортивно-патріотичного виховання, а саме: організація освітньої та науково-дослідної роботи майбутніх учителів фізичного виховання щодо спортивно-патріотичного виховання на основі національних традиціях українського народу та студентоцентрованого підходу; моделювання професійної діяльності майбутнього вчителя фізичного виховання у спортивно-патріотичній роботі; викладання окремих фахових дисциплін у структурі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури з акцентом на спортивно-патріотичне виховання, впровадження спортивно-патріотичних заходів у позааудиторну діяльність; відповідна матеріально-технічна база закладу вищої освіти.
У подальшому ми плануємо приділити увагу практичному аспекту організаційно-педагогічних умов до спортивно-патріотичного виховання майбутніх учителів фізичної культури та експериментально довести доцільність певних умов у системі фізичного виховання здобувачів вищої освіти. |
uk_UA |