Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Педагогічні засоби фізичного виховання та оздоровчих систем і практик в сучасному застосуванні

Show simple item record

dc.contributor.author Полулященко, Ю.М.
dc.contributor.author Саєнко, В.Г.
dc.contributor.author Толчєва, Г.В.
dc.contributor.author Sliwa, S.
dc.date.accessioned 2020-10-27T10:49:18Z
dc.date.available 2020-10-27T10:49:18Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6381
dc.description Полулященко Ю. М. Педагогічні засоби фізичного виховання та оздоровчих систем і практик в сучасному застосуванні / Ю.М.Полулященко,В.Г.Саєнко,Г.В.Толчєва,S.Sliwa // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №1 (332). - С.177-193. uk_UA
dc.description.abstract В статті висвітлюється сукупність питань, що об’єднуються за ідеєю створення моделі Нової української школи, в навчально-педагогічній програмі щодо реалізації намірів посилення блоку педагогічної системи фізичного виховання учнівської молоді. Для здійснення задуму ведеться пошук педагогічних основ, положень і органічних засобів поліпшення фізичного виховання, висвітлюється зміст потреб виховного забезпечення, звертається увага педагогічних працівників на найбільш ефективні фізичні засоби, системи і практики антропо-фізіологічного удосконалення і психоневрологічного розвинення школяра, що володіють достатньою ефективністю. Педагогічні основи розвитку полягають в застосуванні у програмі фізичного виховання дидактичних положень, які можна реалізувати за умови використання організаційно-методичних принципів, що пов’язані зі створенням найбільших продуктивних можливостей для освоєння предметно-виховної і ціннісно-педагогічної основи фізичної культури. У педагогічному середовищі така основа засновується у відповідності до фронтального розподілу особливостей та вікових інтересів, рівня загального розвитку та фізичної підготовленості школярів; до вироблення осмисленої їх мотивації до дисциплінованого виконання рухових вправ розвиваючого призначення; до виховання навички щодо усвідомленого вибору форми руху. Плідне вирішення сукупності завдань, що висуваються, рекомендується здійснювати на підґрунті сприйняття наукових напрямків, які пов’язані з упорядкуванням загальних положень інтелектуально-емоційного навантаження і станів накопичення нервово- психічної напруги в учнівської молоді, з виконанням психологічного аналізу найбільш поширених кризових станів, навантажень і стресів та з розробкою методик діагностування, структуризації та відновлення психічного і фізичного стану учнівської молоді. Рекомендується у функціональну основу навчально-методичної програми української школи покладати засоби єдиноборства, йоги та медитативних вправ. Виховне сприйняття доцільності вибору засобу фізичного розвитку особистості пов’язується з доступністю повторення руху, що здійснюється за послідовністю від простого до складного. Згідно до обраної структури рухів складається порядок навчальних занять, а по її ефективності відтворюється кумулятивна енергія того, хто навчається. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject Нова українська школа uk_UA
dc.subject педагогічна система uk_UA
dc.subject фізична культура uk_UA
dc.subject засоби виховання uk_UA
dc.subject єдиноборства uk_UA
dc.subject йога uk_UA
dc.subject медитація uk_UA
dc.title Педагогічні засоби фізичного виховання та оздоровчих систем і практик в сучасному застосуванні uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account