dc.contributor.author |
Гадук, Н. О. |
|
dc.contributor.author |
Ярошенко, П. В. |
|
dc.date.accessioned |
2020-10-19T08:05:37Z |
|
dc.date.available |
2020-10-19T08:05:37Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6332 |
|
dc.description |
Гайдук Н.О.Використання сучасних оздоровчих технологій у фізичному вихованні студентів спеціальної медичної групи / Н.О. Гайдук, П.В. Ярошенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №1 (332). - С.155-166. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядаються основні можливості використання сучасних оздоровчих технологій в процесі занять зі студентами, які мають відхилення у стані здоров’я. Основна увага приділяється напрямкам та формам роботи зі студентами щодо їх мотивації до збереження та зміцнення здоров’я. Висвітлюється теоретичні й прикладні аспекти одного із пріоритетних напрямів фізичної культури і спорту яке потребує впровадження новітніх технологій та індивідуалізації навчання на засадах урахування рівня здоров’я кожного студента.
Проведена робота з індивідуалізації оздоровчих фітнес-програм у вищих навчальних закладах, та проаналізовані особливості формування спеціальних медичних груп у навчальних закладах та правила роботи з ними. Розкриваються поняття «фітнес», «аеробіка». Основна увага приділяється проблемі та аналізу формування здорового способу життя студентської молоді в умовах вищого навчального закладу, як важливу складову молодіжної та соціальної державної політики. Досліджуються тенденції погіршення здоров’я, фізичної підготовленості та рухової активності оздоровчої спрямованості у студентів вищих навчальних закладах. Визначено забезпечення найбільш ефективного процесу з фізичного виховання студентів у спеціальних медичних групах.
Приділяється особлива увага проблемі підвищення ефективності фізичного виховання за допомогою впровадження сучасних нетрадиційних видів фізкультурно-оздоровчої діяльності в навчальний процес та пошуку сучасних шляхів оздоровлення, визначення особливостей структури та змісту занять, вивчення їхнього впливу на організм та поліпшення фізичного стану студентів, які за станом здоров’я зачислені до спеціальних медичних груп, а також розробка науково обґрунтованих фітнес-програм та рекомендацій щодо дозування навантажень. Розглядались питання оновлення змісту програми фізичного виховання студентів із відхиленнями у стані здоров’я шляхом введення сучасних оздоровчих технологій, що відповідають їхнім інтересам. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
здоров’я |
uk_UA |
dc.subject |
здоровий спосіб життя |
uk_UA |
dc.subject |
спеціальна медична група |
uk_UA |
dc.subject |
фізичне виховання |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.title |
Використання сучасних оздоровчих технологій у фізичному вихованні студентів спеціальної медичної групи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |